top of page
  • תמונת הסופר/תOrly Shaya

אמניטה פנטרינה הקדושה

עודכן: 17 באפר׳


אתחיל בתפילה, אשתף בקיצור תולדות ההיכרות שלי איתה, אתייחס למתי  ואיך אפשר לעבוד איתה ואקנח את המאמר בפרוטוקול למתחילים את הנתיב איתה.


וכמובן שזה רק התחלה… של קשר, שיתוף מידע, קשר עם קהילה, מוזמנים לעקוב בתכנים המתעדכנים  כאן (בבלוג ובערוץ יוטיוב)




מתחילה עם תפילת הודיה למלכה, כיוון שהרגשתי שזה יסטה מהאמת, אם לא אתחיל במילים אישיות, שיכולות להיות ציבוריות, ממני אל המדיסנה המקודשת, המיוחדת והיקרה אמניטה פנטרינה הקדושה, שגם המילים הגדולות ביותר תתקשנה לתאר את החסדים שלך.


עד היום קצת רציתי להמתיק את הסוד, את מתנתך הבלתי נתפסת ברחמיה, כוחתיה, אהבתה, יכולות מיסוס הכאב וההתמרה המתאפשרת, מתוך אנטמיות עמוקה איתך, עם נשמתי ועם הרח הגדולה


קוויתי שאם אסתיר ואספר רק לסובלים אציל אותך מידו הברוטלית של האדם ועדיין אני מתפללת לכך


עדיין אני מתפללת שרק מי שבאמת זקוק לחסדיך, עוצמתך, הדרכתך, מלכותך, רכותך ועדינותך יזכה בחברתך ועזרתך המופלאה, אך את , בשובבותך, הנגלת אט אט, יוצרת חוטי חיבור לאנשים שאת רוצה לעבוד איתם, וזה בעצם מה שמאפשר לי לפתוח את השיח המורכב והמופלא הזה כאן.


לי את מצילת חיים, אהבת ליבי, אחות, סבתא רבה וחברה טובה

ואני חייבת לך כבר כמה עשורות רבות פעמים את חיי!!!

רק את ואני יודעות מכמה סבל שחררת אותי ואיך בתוך הכאוס, הובלת את חיי למען מטרות מסונכרנות לרצון העליון, השזור  בקסם וחיבור לחלום, לעצמי, לאמת, לשורש ולנתיב העשיה, בחיים עצמם. 


את לא מכירה את המושג בלתי אפשרי, את האהבה הכי גדולה, הכח לממש את כל הצווים והיצירות. תודה על הזכות לצעוד איתך







ועוד הקדמה אישית אחת


הקשר עם סגרדה מקודשת סבתא רבא אמנטה פנטרינה החל לפני כשנה. לאחר הכרות צמודה וחזקה עם אחותה אמניטה מוסכריה, לקחתי פרור והופתעתי מעוצמתה.

אקצר את הסיפור בריחוף על הפרטים הטכניים ההכרחיים. 


בעקבות ניתוח קיבוע חוליות בצווארי, שבוצע בצווארי לאחר תאונת דרכים, החלו, לאחר 20 שנה, לפקוד את צווארי התקפי כאב קיצוניים שקשה מאוד לתאר. ( אז עשיתי בדיקת mri וגיליתי שיש לי בצוואר כבר עוד 5 פריצות ובקיעות דיסק) 


במאי שלפני שלוש שנים, כשלא היה לי מה להפסיד, כי חיי הפכו לגהנום של התקפים מתמשכים, גילתי שלקיחת כמות גבוהה של אמניטה מוסכריה ( 4-8 ג׳) (אז לא היתה הדרכה)  יכולה להרגיע לגמרי כאב קיצוני ביותר. זה היה, כאמור, גילוי מרגש, מסעיר ומציל חיים.  


חלף עוד פרק זמן חזק בו אני מפרקת ממלכה, נפרדת מאבא, מקימה ממלכה חדשה, נאספת לשנת התבוננות פנימית על עצמי והמלכה (לאחר 5 שנים של עיגון מרחב ארח ויוגה בביתי הישן)

בהם צפיפות התתקפים התרחקו לפעם בשבוע (מהתקפים מתמשכים בשנה הקודמת) שרק בעזרת מינונים גדולים ניצלתי מסכינהם האכזריות ( המיקום הוא על צומת עמוד השדרה הפוגש את הגולגולת והכאב הוא בלתי ניתן לנשיאה, בלשון המעטה) 

ואז התחלתי לטעום את הפנטרינה, ש״אספה לי את המח ישר״

בחצי שנה הראשונה איתה התאזנתי על 0.20 ג אחת ליומיים

בחצי שנה השניה: את אותה הכמות (רק) אחת ליום,

פרט להתקפים שאתם אני מטפסת במינונים מ1ג ועד 3







כן היא של מכשפים וקוסמים: אני מרגישה ויודעת. הכוחות גוף, נפש ורח שמקבלים ממנה הם פנומנלים אך... היא זקוקה לשיתוף פעולה! היא שואלת אותך: עכשו כיש לך רולס רולס (אותה) לאן אתה רוצה שניסע? אם המטרה מסונכרנת עם רצון הבריאה, תזכו בנתיב מואר לעברה. אם רק ביקשתם כח ולא ידעתם לאן,  או שרצונכם אינו מסונכרן לרצון הגבוהה שלכם ושל הבריאה, יתכן שתצפה לכם אכזבה.


 מתי ואיך להתחיל לעבוד עם אמניטה פנטרינה


למי ומתי היא מתאימה?


לאחר הכרות מוצלחת עם האחות האהובה אמניטה מוסכריה

ואם הרגשתם שהחיבוק העדין והמתוק שלה לא עזר לכם להניע, לפרוץ את הקשיים, להתיר את הפלונטרים הסבוכים. אם אתם סובלים מבעיה קשה, או שאתה צועדים בנתיבי הרח והאדמה, אם אתם ברגשות צניעות והוקרה, ואם אתם חשים כלפיה קריאה

, ניתן לבחון את ההתאמה.




איך מתחילים


פרוטוקול אמניטה פנטרינה הקדושה

יום א פרור

יום ב' 0.05

יום ג׳ 0.05

יום ד׳ 0.10

יום ה׳ לפי הרגשה ניתן לבחון אם נעים עם ה0.10

אפשר להמשיך עם המינון הזה,

אפשר לבחון עליה למינון של 0.20

המשיכו עם המינון 0.20

ומכאן והלאה כדאי להעזר בליווי או לקבל ממנה ישירות הדרכה



 לפני הגעתה אלכם


התפללו אליה, הצטיידו במשקל, יומן לניהול מעקב ופינת התכוונות ( אלטר, מקדש)

ודאו שהיא מגיעה אלכם ממקור אמין, מאסיף של אותה השנה, ויבשה ברמת הקרקר


אכסון

 את האמניטה פנטרינה, כמו אחותה אוהבת להיות במקום הכי צונן, מוצל ומתודר בביתכם (לא במקפיא ולא במקרר!!!) דאגו שהארגיה סביב תהיה הולמת, נקיה מרעשי תאורה וסאונד ומתודרת ככל הניתן

(תפילות, קריסטלים, מטהרי אוויר ואווירה טבעיים)


איך להתחבר עם סבתא-רבה אמניטה פנטרינה 


 ראשית, הדרך המקודשת עם הפנטרינה צריכה לנבוע מתוך קריאה פנימית להתחבר לישות הטובה, לעצמכם, לאמא טבע ולרצון הבריאה. כוונתכם וצניעתכם היא כאן כלי הקיבול המאפשר לקשר בינכם להתרחש. (אגו וצפיה לתמורה תמורת כסף יקשו על הכלי שלכם להיות מוכן להוד מלכותה) נדרשת גם מידת אינטמיות לעצמך, איכות, שתעמיק מאוד, בנתיב איתה, יכולת ומוכנות להקשבה למארג

 


היא מורגשת בנעם בגוף, חידוד פעולת המח והחושים. כח על, שינה וחלימה עמוקה. קשר להדרכה. שמיעות ללחישות הרח ורצונותך, השזורים לרצון הנשמה והבריאה. התקרבות לעצמך. הבחנה בסינכורניות המושלמת (מסליום עילי) יכולת ראייה פנימית רב מימידית.

עיגון- תחושת החזקה, חיבוק ותמיכה ואהבה טוטלית, נכרת וברורה, שמעניקה כ"כ הרבה 'אדמה', רוך ואהבה, עד כדי כך ובמקביל שהיא מאפשרת תהליכי קילוף קליפות כאב, מפגש ישיר עם טראומות (שפחות כואבות בנכוחותה) ויכולת התמרה, בחירה מחדש בנתיב הסתכלות חדש.

היא תמלא אותך בשפע של כח, חמלה וחכמה ליצירת נתיב חדש




עד כאן להיום  אם כי יש עוד אבל אמשיך מכאן







287 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page