top of page
  • תמונת הסופר/תOrly Shaya

לאחר שנה וחצי מאוד קרובה עם הפטריה המופלאה אמניטה מוסכריה

עודכן: 6 במרץ

לכולנו היא הזכירה קסם, שצויר, בתת המודע הקולקטיבי שלנו עם גמדוני יער, תקשורת בין היצורים הקטנים ואולי... אף מכשפות


טובות, אבל, למעשה הקסם הגדול שלה, רחוק מלהיות דמיוני:



ה'טריפ' שהאמניטה מוסכריה מעניקה לנו, הוא חיבור עמוק לעצמנו, לטבע, לשמחה, לקסם וליופי של המציאות היומיומית. הבשורה הטובה: היא ללא ספק התרופה מהטבע הכי טובה שקיימת על האדמה, הבשורות הפחות טובות הן: היא בוחרת (ואף מזמינה) את חבריה/ת




ה למסע לארוג קשר אישי איתו/ה.


הנה הגיע הרגע שאני מתיישבת בשירות, לצד התרגשות, לכתוב את המאמר על הקוסמת הגדולה מכולן: סודן של המכשפות הטובות, הרח הנושבת ביער ולחישות העצים, חברתי, ניסי, מצילתי, אהובתי ומשען חיי, לאחר שנה וחצי של קשר מאוד קרוב, אישי, רציף ועמוק איתה.


אתחיל בהקדמה אישית ואמשיך לאיכויות שלמדתי עליה, ברמת ההתנסות, בניסיון להימנע מכל השפעה חיצונית, וכדרכה והדרכתה השקטה והעוצמתית: התקרבות הדרגתית לאמת הכי פנימית.




הכרתי אותה בסוף שנת 21 דרך אורחת (בימים אלו היה לנו גסט האוס בכליל) שממש נראה כמו פיית יער, וגילתה לי את סודה בחיוך אושר פנימי ויופי חיצוני כובש. היא היתה נדיבה וחלקה איתי את אוצרה, והיינו שותפות שקטות ונירגשות לסוד הענק- קטן. לימים התקפי הכאבים, שסבלתי מהם, החלו להאפיל על חיי ובהדרגה להצטופף ולענות אותי ביסורי תופת, שקצרה כאן היריעה מלהסביר כאן





הצנצנת השקופה ובה הפטריות האדומות קראו לי לקחת מהן עוד, ועוד. הסיפור הוא ארוך ( ו׳יומניטה״ שלי נראה שמתהווה כבר לספר, אז כאן, באנרגיה חותכת, אקצר) גיליתי, במחקר עצמי, וללא הדרכה, שמינונים גבוהים שלה יכולים להרגיע, עד כדי להשקיט לגמרי את התקפי הכאב החזקים שחוויתי אז, שזה פלא שעדיין בלתי נתפס.

(הסיפור המקוצר כאן:https://www.shakti-clil.com/post/%D7%A2%D7%9C-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%A5-%D7%94%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D)



מאז עברה שנה וחצי ואני עדיין במסע הריפוי המתמשך שהיה ועדיין כ"כ מאסיבי וקיצוני והוא בפני עצמו מסע מאוד חזק, בין אימת כאב אכזרי לרכות וריפוי נפלא, ששאב אותי לגמרי, ובכל זאת, בעדינותה, גילתה לי עוד, משפע חכמתה. ( ועוד סיפורים על הניסים שהיא חוללה בחיי , תוכלו לפגוש בבלוג, כאן)




אני מבינה שהיא🍄 חושפת את עצמה, לאחר שנים של התרחקות הקשר עם בני אדם, כי האנושות כיום באמת מאוד זקוקה לעזרה: הרשתות שהאדם יצר מעוותות את האמת ומרחיקות אותנו מהבריאה, מעצמנו. כרגע האנושות מלאה בכאב ותודה לך אמניטה יקרה, שאת נותנת את עצמך, נודדת מן היערות

הבתוליים והקסומים שלך- אלנו, לעזור לנו לרפא את כל הפצעים.


בכניסה לעולמה חשוב להבין

גם שמדובר ביחסים, בקשר אישי. המדע קורא לזה סמביוזה, אני קוראת לזה מארג, ובפשטות נקרא לזה שיתוף פעולה. עוד דבר שכדאי להבין עם בחרתם לצלול לקשר הקסום איתה דעו שהערך שלה הוא מצטבר: זאת אומרת שייתכן שלא תחושו את נוכחותה העדינה בהתחלה, אבל ככל שתמשכו את מסע הריפוי שלכם איתה, תוכלו לזהות ולעבוד עם הקסמים שלה.






הכמות (היום, תודה לאל, באבא מאשה יש לנו כבר פרוטוקולים) אבל היא בעצמה גם תלחש בתוככם- חדדו פנימיותכם להקשיב לה. עד 3ג זה נחשב למיקרודוסינג אבל זו כמות לא קטנה, אקרא לה מיקודוס ויקיניג… להבנתי כשיש 'מסה לפנות' ( כאב פיסי או נפשי) כדאי לקחת הרבה, כדי לעזור לה בעבודתה- לפנות, לנקות ולהתמיר.



אכיות שהיא מעניקה

נאמר לי (מאותה פיה שקיבלתי אותה) שבמתוליוגיות העתיקות המראה החכמה, זו שאצל המכשפות תמיד ידעה את התשובה הנכונה, מיוחסת גם אליה: אמניטה מוסכריה המופלאה, וכך גם בגדי הכמרים והאפיפיור, מאוחר יותר.


לגבי החזרה למצפן וחשיפת האמת, עלו לי שאלות, כשנוכחתי שאנשים שצרכו אותה, לא תמיד היו "מהודקים עם האמת", ואני מבינה שהיא פועלת בתוך הספקטרום הבסיסי של ההוויה של כל אדם. (לדוגמא מנושא אחר: זה ברור באופן חד משמעי שהיא גורמת לדחיה מעישון טבק וסנטה מריה, אבל בספקטרום שלי, כרנאה שירידה דרסטית עד כדי הסתפקות בשאכטה אחת, זה המקסימום האפשרי, לי, לעת עתה…) זאת אומרת שהיא פועלת להתקרבות אל הטהור והאמיתי,

במידה שהישות שלוקחת אותה מסכימה/ יכולה.



במהותה הסבתית העתיקה והחכמה, היא לא דוחפת תהליכים לעולם, אלא עובדת עם האדם ובקצב ההתקדמות שהוא מוכן ובשל אליו. לכן, אגב, אני רואה את הערך של לקיחה לאורך זמן... וזה יחבר למהות הבסיסית שהיא מעניקה: העיטוף והיכולת להתייצב מול ה״שורשים החולים״ עד כדי שעת רצון, בקשה או תפילה, ממעמקים היא תאפשר התמרת שורשים חולים, לשורשים מתוקנים, אני קוראת לזה בתוכי

״החזרת חלקים אבודים״. הדרך הדמיונית לתאר זאת, היא שהנפש כמו הגוף, מצליחה לייצר רקמות חדשות. (כאן יתכן שהכוונה חשובה, אך אכנס לזה בהמשך)


נדלל בקליל:



הפניית המראה פנימה


כל מה שנאסף אלי לא רלוונטי ומיותר, מפריע, ומפזר...פשוט נושר!!!

חידוד חלימה


ממתיקה רעילות/ מרירות


משמחת מבפנים ומעלה חיוך של אושר על הפנים


מייצרת חסינות בעזרת תחושת עיטוף ברכות


מגבירה את קולו של המצפן הפנימי


עוזרת לשמוע ולהבין את שאר הברואים, בעיקר עצים (תוכלו לתרגל זאת בלהסתכל על עצים, הם יגידו לכם מיד אם הם שמחים או עצובים) נפתח גם הקשר לפרחים וציפורים ולאלמנטיים המקוריים ( אדמה, שמים, מים, אוויר) חיות הבר לפתע לא יפחדו להתקרב אלכם (אחד הסימנים הברורים לי לדעת שהיא מתחילה להיות פעילה זה נשמע שמישהו הגביר את ציוץ הציפורים באחת)


עוזרת בפתיחת פלונטרים פנימיים כל הדרך עד למציאה ויצירת פתרונות מעשיים.


משחררת מהתעסקות בחיצוני ומפנה את המראה פנימה


עוזרת בסבלנות של סבתא עתיקת ימים לאסוף על עבר


מטרות/ רצונות/ צווים פנמיים


מנקה ומאפשרת הולכת דם ומידע במקומות ״מתים״


שילוב פלאי (ומעורר שאלות על איך היא יודעת את איזה מהאכיות מתי להפעיל)

התמלאות בכוחות, לצד שינה עמוקה ואכותית, שבתוך הספקטרום הנל, כשיש צורך בריפוי או עבודה ׳מאסיבית׳ שלה, תגיע נמנמת מתוקה שתצליל לשינה מתוקה.

בשונה לחלוטין מחווית פסילוסיבין, d.m.t ומסכלין ( שפותחים את התודעה להבנה) האמניטה מוסכריה, על משפחתה המופלאה, תגרום לכם לקדש את צעדכם הבונים והמרפאים על פני האדמה ללא שום ״טריפ״ היא יוצרת העמקת הנוכחות בחיים עצמם ומאפשרת למעופפים שבינינו נחיתה רכה לחיים, תקון והבנה ואפילו קדושה, תוך כדי תנועה




מיסליום עילי

מיסליום עילי אני קוראת לרשת הפלאית הזו שבה, כמו מתחת לאדמה, מקיימת רשת הולכת מידע אדירה שהיא אורגנזם אחד (המכונה מסליום) כך, בתקופה שתהיו איתה תחוו את האחדות דרך הולכת המידע. תחושו את קווי האור שמחברים הכל, גלויים יותר… ובאורח פלא… מסונכרנים לתפילות לבכם.


היה לי עיכוב אישי בקבלה של ׳לדבר איתה׳ / לבקש ממנה, עד שהבנתי שהכוונה-היא המוליכה את המסליום, את הולכת המידע-אל עבר הכיוון של הצו.


בסוגיה שבין העיטוף המערסל, לצד השתקת הקשקשת הפנימית, עולה לעתים הבלבול, איפה הזמינות לריפוי?

יש בה מן איזון ניגודים נפלא…. היא מחבקת כ כ נעים וחזק, עד שאתה יכול להיעזר בה, כדי לפגוש להתמיר בתוכך, את הפצעים הכי עמוקים.



כמה ואיך לוקחים:

ראשית דבר חובה לוודא שהפטריה יבשה ברמת הקרקר ונאספה באותה השנה. שנה שעברה נוכחתי בהחלשותה בחצי השני של השנה, ( מזמן האסיף, שהוא באירופה ורוסיה בספטמבר) אם כי השנה לא הבחנתי עדיין בכך. ( אלא אם כן שומרה לפי פרוטוקולים מסורתיים ואמינים)


להגברת המרת החומצה האיבטונית ניתן להשרות את המנה בלימון ל3 ד ואז להוסיף מים חמים לכלי שמשמר חם (מתכת או קרמי) אפשרות נוספת שהתגלתה לי לאחרונה היא לשמר אותה בדבש. הופתעתי לגלות את הספיגה המהירה שלה למערכת בדרך הנל. הדרך המוצלחת ביותר לקבל את החומרים הפעילים שלה היא דרך שתיית השתן של עצמכם, במיוחד במצבים בהם כיבדתם את עצמכם אמש במנה טובה שלה. הספיגה היא מהירה, מזוקקת ( גם אקולוגית וחסכונית…) ובהחלט מפצה על שניה הלא נעימה של השתיה.


עכשו, שכבר יותר אנשים מכירים אותה רק אני מתפללת לשלומה, שאדם לא ישחית, יכלה, יזלזל,

יראה את המסחריות המתאפשרת

ללא רגש מלא של צניעות,

כבוד והכרת תודה


את המאמר הבא, אקדיש לסוגיית ריפוי הכאב וכל המורכבות של הנושא הנל

מוזמנים ללבלב

לב אדום,

לררא באתר ובבלוג עוד עליה ושאר ניסים

לעקוב ולהגיב













פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page